fredag 12 september 2008

Varmt vitt vin

Fredag igen, att tiden går fort måste vara det jag bloggar mest om, men det är helt galet ju. Och om jag ska se tillbaka på den här tiden om 10 år så har jag kommit på att jag nog skulle säga att jag var lycklig. Det gör så himla mycket att jobbet är kul, det är ingen börda att ta mig dit och nu börjar jag hitta lite riktiga vänner bland mina nya kollegor. David på min avdelning är helt klart underbar och Joakim och Daniel på Finance är också jättegulliga. Av tjejerna känner jag att Cecilia på Marketing och Ida på min egen avdelning är jättetrevliga. Nästa fredag är det afterwork, då kanske man träffar ännu fler trevliga Hilti-människor. Har ju såklart Linas Tony där också ;)

Nu sitter jag och dricker varmt vitt vin (trodde det var rött tills jag korkade upp det) och väntar på att Micke och Forken kommer hit.

Trevlig kväll!

xoxo (haha, blev inspirerad av den här bloggen http://gglund.blogg.se/)

Inga kommentarer: