söndag 4 maj 2008

Personligt

Ibland kan jag tycka att det är svårt att dra gränsen för vad jag ska och inte ska skriva på den här bloggen. Jag försöker att inte vara för personlig även om jag inte tror att det är någon annan än mina vänner som läser det jag skriver. Samtidigt så kan jag känna att det är skönt att få ventilera så here goes; har känt mig riktigt deppig igår och idag och jag har svårt att definiera vad det är som är fel. Jag tror att det till stor del har att göra med att Johanna har flyttat. Jag har aldrig bott själv (sedan jag flyttade hemifrån har jag delat lägenhet med två andra, bott på studentkorridor, bott med Carsten och nu senast med Johanna). Nu är det på riktigt, liksom. Helt plötsligt är det bara jag och det kommer ingen annan. På obestämd tid. Så även om inte jag och Johanna sågs så ofta så är det en ganska stor omställning nu så det är kanske inte så konstigt att jag känner mig lite tom.

3 kommentarer:

linafina sa...

Söting, vore konstigare om det va tvärtom tycker jag.. Hade du haft ett stort behov av att bo ensam så hade du väl gjort det innan. Men jag tror du kommer älska det ganska snart :-)
Jag skulle älska om du ville hänga med mej på tisdag em, eller ons fm/em. Yeah. Puss!

Anonym sa...

godaste goding!! nä vi sågs inte så ofta men du fanns i närheten ändå... kommer sakna dig. och du är alltid välkommen till min lilla hydda i bergen ;) ska läsa din blogg vaaarje dag! PUSS PUSS PUSS

Anonym sa...

Haj Charlodde! ♥

Hoppas du inte känner dig så "blue" idag. Idag får du väl din nya soffa! :0)
Du kommer att vänja dig, det är inte alls konstigt att det känns ovant och lite deppigt, du har ju varit med om många stora förändringar det senaste halvåret.....mitt tips: 1. Skämm bort dig själv lite extra. 2. Träna med mig. 3.Se alla sex and city avsnitt och njut av din frihet och självständighet. 4. Tveka inte att ringa.

Tränade du igår?, annars ska jag idag....Kram så länge.
/Katarina