onsdag 28 maj 2008

Slott eller rörsjö?

Tack för alla grattis-hälsningar igår, ni är för söta mina vänner!

Har bestämt mig för att inte ha någon åldersnoja, jag kommer ändå bara ångra det nästa år när jag är ännu äldre!

Nu sitter jag och väntar på Lisa som ska komma och hänga med mig ikväll, mitt mission är att få henne att bosätta sig i Slottstaden istället för Rörsjöstaden. Hur svårt kan det vara? Vill man bo i ett slott eller i en rörsjö, liksom? Vad är ens en rörsjö? Det låter som en sjö där det går massa rör med radioaktiva ämnen i och där fiskarna är neongröna och fåglarna har både vingar och fenor.... Nej, men skämt åsido så tror jag faktiskt att hon hade trivits bättre här. Jag hade i alla fall trivits bättre om Lisa också bodde här.

Favoritlåt för tillfället:

Inga kommentarer: