onsdag 1 oktober 2008

Längesen

Hej

Tror aldrig det gått så här lång tid mellan mitt bloggande. Har varken haft tid eller lust, men ett snabbt inlägg för att uppdatera er om vad som händer i mitt liv ska jag väl klara av.

Förra veckan gick mest ut på att fixa med stulna plånboken. Jag måste ta foto till nytt körkort och skicka in, men annars har jag fixat det mesta nu. Kände mig som en god samhällsmedborgare när jag satt och fyllde i polisanmälan enbart för brottsstatistikens skull.

I fredags åkte jag till Stockholm och kom hem sent igår. Systers mage börjar bli riktigt stor nu, men för att undvika en del humörsvängningar flydde jag fältet på lördagskvällen för att partaja lite. Nox och O-baren var dock inget som föll fröken Carlin i smaken så på lördag går jag till gamla beprövade Stortengan för att säkra en bra utgång.

Måndagen och tisdagen gick åt till utbildning, riktigt lärorikt men efter en seg tågresa igår var det skönt att vara hemma i min egen säng igen.

Just det, hann med en liten runda på NK också och köpte min efterlängtade Odd Molly-kofta som jag inte kunnat släppa tankarna på. Jag har inte kunnat bestämma mig för vilken färg jag ville ha och när jag väl bestämde mig för mörkblå då var plånboken borta. Men när jag såg den röda hänga där i min storlek, ja, då kändes det helt enkelt så rätt. Jag skiter i att alla har den...

Inga kommentarer: