fredag 14 november 2008

Det ska bubbla ida-ag!

Är supertrött efter en intensiv vecka med världens längsta sittning i onsdags på AF, stora salen. De första tre timmarna gick väl an och Jesper Rönndahl var där och körde sjukt rolig stand-up, men det två sista timmarna var ganska sega (gäsp!). Så vad kunde man göra mer än att dricka, vilket fick konsekvensen att jag var ganska seg igår och idag bara trött.

http://allvarligaproduktioner.se/


Men ikväll är det fira-livet-champagne hos Emma som står på Charlottes agenda så det är bara att ta på sig partystassen och bege mig ut om någon timme igen. Och det ska bli kul!



Resten av helgen blir det jobb, kom precis på att jag glömde strömsladden till min dator på jobbet men som tur är så bor Per rakt över gatan från mig och är superambitiös (=fortfarande kvar på jobbet) och supersnäll så han tar med sig den hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag känner driv..ooooohh