tisdag 4 november 2008

Håller alla tummar för Obama!

Åh, jag önskar att jag kunde stanna uppe hela natten och följa valet, men om jag ska vara helt ärlig så intresserar mig Oscarsgalan mer och inte ens den orkar jag vara uppe och titta på. Dessutom ska jag upp supertidigt för att åka till Göteborg imorgon. Men jag vet helt klart vart jag står, synd bara att det inte är Hillary som är presidentkandidat.

Idag har jag varit på en jätteinspirerande HR-dag och fått prata med folk och företag som man bara drömde om som student. Och nu pratar dom med mig som om jag vore en bransch-kollega... och just det, det är jag ju! JIPPI!!!!!!!

Har glömt säga grattis till världensbästaanna som nu är certifierad konsult inom Dynamics!!! (förlåt om jag inte kan hela namnet, men jag är definitivt inte certifierad så jag behöver inte kunna det. Det är ju det jag ska hyra in dig för så du kan debba ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

taack söt! Hihi, affärsystemet räcker gott och väl. Hihi! Lycka till imorgon i Gbg, Puss!!!!!