lördag 1 november 2008

Inlägg nr 200

Marie: livetotelltheworld.blogspot.com utmanade mig på sin blogg tidigare i veckan men jag har inte hunnit svara förräns nu. Here goes:

Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Jag kommer inte utmana fler, läser i princip bara Katarinas och Maries bloggar, men det kan ju passa bra att i inlägg nr 200 berätta sju saker om mig.

  1. Jag är 153 cm lång (eller kort kanske man säger)
  2. Jag är livrädd för ormar men har aldrig sett en orm i det fria
  3. Jag känner mig obekväm runt barn och gamla människor
  4. Jag är rädd för att jag aldrig kommer träffa någon att spendera mitt liv med
  5. Jag tycker fortfarande att rosa är världens finaste färg (fast jag har dragit ner på användandet av rosa kläder sedan jag började jobba)
  6. Jag älskar Mariah Carey och hatar Tom Cruise
  7. Och slutligen: I Rock (enligt Guitar Hero igår)

Inga kommentarer: