onsdag 2 april 2008

Jag tjuvar

eller jag lånar Johannas dator och hon tjuvar trådlöst internet av grannen (jag hade också gjort det om jag hade kunnat).

Det har varit en hektisk vecka, jag har jobbat sent och flyttat grejer, packat upp och insett att jag nog behöver åka till IKEA och köpa förvarings-stuff. Jag vill inte att alla mina saker ska komma från IKEA, så jag ska försöka att leva utan vissa möbler tills jag hittat lite mer originella prylar. Var på Sopstationen idag, men där hittade jag ingenting. Har ni några tips om andra second hand möbelaffärer så får ni gärna skriva ett inlägg!

Men det blir inget IKEA den här veckan för på fredag åker jag till min kära storasyster för att bli lite ompysslad och få vila ut. Vi ska inte göra något annat än att åka ut till Waldemarsudde och köpa krukor till mig och förhoppningsvis njuta av vårvädret. Resten av helgen ska vi bara äta god mat, dricka vin och prata skit, jag längtar!!!

PS, Idag är det riktig vår... tjoho!

Inga kommentarer: