fredag 11 april 2008

Malm klar


Nu har jag ägnat två dagar åt att bygga ihop en byrå från IKEA. Puh, vilket projekt det har varit med den här byrån. Först var den slut på IKEA och killen på lagret sa "Du kan inte komma så här sent om kvällarna, då är den här byrån alltid slut. Vi tar bara in 8 om dagen". Åh, vilken unik möbel jag har skaffat. But who cares, I like it!

Men världens bästa Mårten tog hem byrån från IKEA i Köpenhamn så jag fick den igår och började bygga. Kl 23 var det dags att spika på baksidan, men jag gjorde bedömningen att grannarna inte skulle uppskatta min färdiga byrå lika mycket som jag så jag fortsatte när jag kom hem från jobbet idag.

Och här står den nu, min fina Malm i all sin prakt... i vardagsrummet där jag byggde ihop den... men den ska ju stå i sovrummet! Well, helgens första gäst får hjälpa till att bära, grattis Anna!

Inga kommentarer: