söndag 13 april 2008

Vårkänslor

Idag har det verkligen varit helt underbart vårväder. Har varit ute i västra hamnen och njutit.

Igår körde jag en shoppingrunda på stan. Köpte handdukar och duschdraperi på Hemtex och en bikini från H&M's "A tribute to Marimekko"-kollektion som jag med lite tur kommer kunna ha i augusti. Måste nämligen vara riktigt brun för att den ska vara fin på mig (just nu är jag typ lika blek som skyltdockan).



Det enda som hade kunnat göra helgen mer vårig hade varit en Lakritspuck. I två veckors tid har jag varit sugen på en pga alla jäkla reklam som finns vart jag än går. Av någon anledning har jag fortfarande inte ätit någon. Idag har jag t ex gått miste om Lakritspuckar inte bara en utan TVÅ gånger. Först ringde Patrik och sa att dom stod utanför med en Lakritspuck till mig, men då var jag inte hemma. Sen skulle jag köpa en i västra hamnen, men då hade jag såklart glömt plånboken hemma. Well, helgen är inte slut än...

Inga kommentarer: