tisdag 16 december 2008

Lucka 15-16

Jag vet att det här är uttjatat men jag måste: Jordskalv!!!

Jag vaknade i morse av att jag var tvungen att hålla mig fast i sängen och hjärtat slog ganska fort ett bra tag efter att det slutat skaka får jag nog säga.

Sen låg jag och funderade på vad jag skulle ta med mig om jag var tvungen att överge mitt hem pga brand eller någon annan katastrof. Kom fram till att det är bra att ha en stor väska nära till hands och att ha tänkt ut en "sak-rutt" för att ta med mig det allra viktigaste. Foton, lite kläder, datorn, mina Mariah-skivor och min Mia och Klara-box. Fast om jag känner mig själv rätt så skulle jag säkert ta med kexchokladet som ligger i kylen och glömma fotona.

2 kommentarer:

Marie sa...

så söt du är :) tror faktiskt inte att du behöver tänka på det ens, men om det blir så så ses vi på gatan i alla fall :)

Anonym sa...

själv vaknade jag och tänkte; nu får han fan ge sig! (om grannen under alltså)