tisdag 23 december 2008

Önskelista

Det här med julklappar måste jag blogga lite om, från ett "dagen innan julafton och jag har inte köpt en enda julklapp"-perspektiv.

Inte nog med att jag inte köpt några julklappar, jag har inte heller fått några önskelistor. Så nu ska jag ut på stan och leta. Känns inte helt lätt.

Och själv har jag inte behövt berätta för någon vad jag önskat mig och hur stor är då chansen att jag får något jag vill ha?

Jag har alltid tyckt om julklappskonceptet men då har jag haft lite mer tid på mig. I år hade jag inte varit främmande för att inte köpa några julklappar och istället lägga pengarna på saker jag själv vill ha. Så här kommer min önkselista:

TV
mp3
Högtalare (ljudanläggning, eller vad det heter)
Elisabeth Ardens "Eight Hour Cream"
Make Up Stores "Cover all blue"
Sex And The City-filmen
Britneys parfym "Fantasy" (Ja, jag vet, men den luktar bara så himla gott)
En väska till min laptop
Presentkort på Åhléns (min absoluta favoritaffär)

Inga kommentarer: