onsdag 25 juni 2008

All the women who are independent...

...Throw your hands up at me!!!

Idag tänkte jag bli klar med mitt kök. Alla skåpsluckor är slipade och målade förutom en och utöver det ska jag bara sätta på nya handtag på alla luckor och göra plats åt nya kyl/frysen som förhoppningsvis levereras vilken dag som helst nu. Sen har jag golvet kvar visserligen, men herregud vad jag längtar efter en ny och fräsch kyl/frys. Då ska jag börja laga mat och baka och... ja, mycket mer än så kan man kanske inte göra i ett kök men jag är så trött på pizza, kebab, thaimat, falafel och nudlar. Jag måste säga att jag är både imponerad och stolt att jag har gjort allt det här helt själv, imponerad att jag klarade det och stolt att jag orkade fullfölja.



Nej, nu ska jag ta tag i det sista så att jag kan få vara helt ledig de återstående två dagarna av min semester.

Inga kommentarer: