torsdag 12 juni 2008

Torsdagsblogg

Det känns som att jag har blivit dålig på att blogga, de senaste veckorna har det gått utför. De få inlägg jag gör känns dåliga och ointressanta. Detta beror inte på att jag tappat intresset för att blogga utan på att det händer en hel del i mitt liv just nu som jag inte riktigt kan skriva om än. Därför blir det svårt att skriva överhuvudtaget.

Ikväll har Jonna varit här och vi gick en runda ut till Västra Hamnen och satt och tittade ut över havet och pratade... Jättemysigt!

Imorgon är sista arbetsdagen innan min två-veckors semester. Borde hitta på något riktigt kul att göra imorgon kväll som en slags kick-off för semestern. Förslag mottas gärna!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan unna dig hela natten till exempel...

Anonym sa...

vad ar det som hander i ditt liv alskling? mail me.