måndag 23 juni 2008

Lite sent, men...

... jag och Anna var ju på Dolly Partons konsert förra helgen och jag måste bara skriva lite om hur det var. Dolly har ju faktiskt bidragit en hel del till den här bloggen som är döpt efter hennes låt Better get to livin'. Förutom att ljudet var lite dåligt så var konserten alldeles underbar. Dolly pratade mellan alla låtar, hon har verkligen en underbar syn på livet som jag och Anna lovade att vi skulle ta efter. Hon sjunger otroligt bra och är otroligt musikalisk, jag tror hon spelade 6 olika instrument under konserten, och jag älskar hennes musik. Alla låtar var bra, men en av mina favoriter som hon sjöng a capella med sina körsångare var "Do I ever cross your mind".



Hittade inte nån inspelning från Malmö-konserten så det fick bli från Rotterdam istället.

Inga kommentarer: