lördag 28 juni 2008

Ångest light

Är inte helt okej idag heller, men definitivt bättre än igår. Ikväll blir det lugn filmkväll och det ska bli jätteskönt, gud vad jag börjar bli gammal!!! För första gången på länge så börjar jag känna att det hade varit trevligt att ha en pojkvän, att få vara hemma och kolla på film istället för att gå ut och festa. Men tills jag hittar rätt person så fungerar kära Emma utomordentligt att titta på film med :)

På måndag ska jag tillbaka till jobbet och jag kan inte påstå att jag ser fram emot det. I princip sade jag upp mig och gick sen på semester så nu ska jag tillbaka för att "face the music". Jag förstår att dom kanske är lite sura, men det är så så så fel om cheferna skulle låta detta gå ut över mig. Tyvärr tror jag att i alla fall den ena chefen kommer visa klart och tydligt vad hon tycker. En snygg exitprocess från företagets sida är nog inget de bryr sig om att lägga energi på, "man anställs bara en gång i banken" heter det; man är alltså inte välkommen tillbaka om man en gång sagt upp sig.

Inga kommentarer: