söndag 6 juli 2008

Lite nyktare nu ;)

Hm, såhär i efterhand har till och med jag svårt att tolka föregående inlägg. Men jag hade i allafall kul igår.

Jag har precis laddat ner Aldrig Fucka Upp av Jens Lapidus som ljudbok från DNs hemsida. Där finns tre olika ljudböcker att ladda ner gratis. Jag är ingen fan av ljudböcker egentligen. Försökte lyssna på Ondskan, men jag hade inte riktigt ro att lyssna, ville komma vidare fortare liksom. Men jag ska ge det en chans till.

Nu ska jag iväg och handla, Emma och Anna kommer hit ikväll och jag är dösugen på nån slags bärpaj, så det ska jag baka tänkte jag.

Annars måste jag snart ta tag i väldens tråkigaste projekt: sortera bland mina viktiga papper. Jag skyller på att jag inte har någon hålslagare, men nu är högen så stor så jag måste försöka få ordning på den.

Ha en fortsatt skön söndag, allihopa!

Inga kommentarer: