tisdag 8 juli 2008

Nu jävlar

Har precis varit och tränat och jag har aldrig tyckt att det varit skönt att träna medans jag tränar, men det tyckte jag idag. Nu ska jag banne mig bli seriös med det här, träna två ggr i veckan är väl ett realistiskt mål tycker jag! Jag var t o m inne i det läskiga, testosteronfyllda (not in a good way) styrketräningsrummet och tränade med hantlar, vilket visar prov på min beslutsamhet.

Jag och Philip pratade idag på jobbet om att det känns som att man går och väntar på något och inte vet vad. Allt är liksom tråkigt för tillfället. Och visst väntar jag på nya jobbet och annat som händer i augusti, men vissa saker är jag sååå trött på att vänta på. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att koncentrera mig på det och de som finns i mitt liv här och nu. Så jag tränar istället...

Inga kommentarer: