torsdag 3 juli 2008

Ännu en vecka

Veckan har gått fort och nu är det snart helg igen. Det är okej på banken, men jag känner mig inte helt bekväm där nu. Inte så att folk är öppet sura, men det har definitivt skett en förändring.

Vad har jag annars gjort i veckan? Fick min nya kyl/frys som jag tänkte fylla med godsaker i helgen. Köket ett steg nämare klart (om det någonsin kommer bli klart). Annars är jag numera hooked on Gossip Girl, har inte sett det innan men håller på att kolla in alla avsnitt nu. Riktigt bra, men det vet ni väl redan?

Imorgon ska jag och mina favoritflickor (Emma, Anna & Lina) äntligen gå och se Sex and the City på bio, fabulous!

Ps. Allsvenskan känns ganska blä efter EM, höll på att somna om det inte vore för att Stadion har väldigt osköna säten. Malmö vann iaf med 2-1 mot Ljungkile, grattis!

xoxo

Inga kommentarer: