fredag 8 augusti 2008

Bilblogg

Har nog aldrig fått så mycket kommentarer som när jag nämnde en tidigare V70 så jag fortsätter på samma linje eftersom ni läsare verkar uppskatta detta ämne.

Funderar på att köpa en bil nu när jag ska pendla till Arlöv. Jag vill ha en miljöbil har jag kommit fram till, jag kommer ändå inte köra stora lass med saker så då kan jag lika bra ha en liten bil som man lätt kan klämma in i nån lucka här på smågatorna. Citroen C1, Peaugeot 107 och Toyota Aygo tillverkas tydligen på samma fabrik och ser därför väldigt liknande ut. Jag är inne på Toyotan, thoughts?

T o m Bil-Månsson borde kunna svara på det här inlägget :)

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

Marie sa...

Toyota brukar vara bra bilar som håller sig "nya" länge.. de andra vet jag inte så mycket om. Men det är guld värt att ha en lite bil som är lätt att fickparkera i "våra" gator!