lördag 30 augusti 2008

Helg igen

Äntligen lördag! Jag känner verkligen att jag behöver helgen för att varva ner, det är väldigt intensivt på nya jobbet men på ett kul sätt. Men jag har inte fått in några rutiner än, måste börja planera mina dagar bättre så att jag inte glömmer lunchen eller middagen på kvällen. Igår var jag på aw med gamla bank-kollegor för att sedan gå hem och...somna! Sen ringde Jonna och väckte mig kl 22 och så blev det spontanförfest och en liten sväng på Koi.

Igår rensade jag också mina mobilmeddelande för min inkorg är alltid full. Men precis som när det gäller kläder och saker så kan jag inte slänga meddelanden heller. Lyckades få bort en del trots mina separations-issues, men en del är ovärderliga. Anna K tar första pris med sms som: "I got drunk and .....", "Du snodde min rappgroda" och "Panik! Har blivit poked av min tyska nalle!". Mycket roligt men väldigt internt.

Fina Anna med sin rappgroda

Ska snart till optikern på helårskontroll (tänk om man vore lika duktig när det gäller tandläkaren) coh sen ska jag och Anna på en shoppingtur.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vågar du gå på koi, med tanke på hur det brukar sluta.. haha.. puss

Anonym sa...

japp, bara jag håller mig borta från deras rosévin :)