måndag 18 augusti 2008

Stockholmsweekend

Har haft en av de roligaste helgerna på väldigt länge med Anna och Emma.

Fett med kändisspaning bl a Magnus Uggla, Wille Crawford, Anders Timell MEN den bästa var ändå Robin Paulsson. Jag och Anna gjorde ett tappert försök att påkalla hans uppmärksamhet och visa att vi var från Malmö genom att gå förbi och onaturligt högt säga Kex, Kex, Kex och Ja, Ja, Ja på skånska. Kan tyckas lite märkligt på East, men vi tror han gillade det.



Här följer ett urplock av helgen i bilder:




Likadan mat, såklart



Ansi och Mona



Anna försöker sno Roy från Ninna


Spikar fast klacken, very classy



Mina älskade flickor



Maya VIPade in oss


Efter en intensiv helg och första dagen på nya jobbet är jag minst sagt trött idag. Trött, men lycklig.

Puss alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

helt underbart måste jag säga. älskar er så mina flickor. vilken kväll vi hade..pussar

Anonym sa...

Jag älskar er med!