måndag 4 augusti 2008

Valjeviken

Ok, så vi var i Valjeviken (som inte är en by utan snarare ett ställe utanför Sölvesborg) eftersom pojkarna var med i en innebandyturnering som varade fredag-söndag. Spelarfruarna (och jag, Emma, Ola och Patrik) var där för att supporta. Jag och Emma tänkte spana snygga innebandyspelare... men ja, vad ska man säga, inte mycket att hänga i granen direkt. Men campingen var jättemysig, precis vid havet. Så hade det inte varit för hela tältgrejen så hade det faktiskt varit en riktigt fin Sverige-upplevelse. Nu var det ju så att jag föredrog att sova i bakluckan på en V70 före tält, medans vissa andra raggade till sig en natt på hotell och det var med en viss lättnad som jag styrde "Paus lilla röda" ut ur Valjevikens Camping för att återvända till Malmö i lördags eftermiddag.

Får väl säga grattis till dig här, Micke, eftersom det är upptaget hos dig hela tiden! Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Paus lilla röda. Humor på toppnivå!

Anonym sa...

XC90 om jag får be...

Anonym sa...

matts - bilen, har inte lika mycket själ som Jay aka. Färarryn