onsdag 19 mars 2008

Finally...

Jag är nog den sista tjejen på jorden som inte har Sex and the City-boxen.... Fast inte nu längre! Fick för mig att jag förtjänade nåt kul efter allt slit med lägenheten så igår när golvsliparen gjorde jobbet passade jag på att mysa hos Anna och sedan belöna mig genom att surfa in på cdon.com och köpa SATC-boxen, Little Miss Sunshine och Walk the Line.

Dom kommer passa bra i min nya lägenhet som by the way har världens finaste golv numera. Så fina att jag inte kunde med att gå in i lägenheten idag, ville inte förstöra. Så nu städar jag gamla lägenheten istället och börjar att packa så smått. I påsk ska jag bli klar med sista målandet så att jag kan börja flytta in nästa vecka. Trodde aldrig den dagen skulle komma... men snart...


Längtar efter Sex and the City-filmen. Jag, Anna, Emma och Lina har världens kväll planerad när vi ska se den! På tal om det får jag nog surfa in på perezhilton.com och kolla senaste nytt om Kristin Davis snuskbilder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Charlotte, du är inte sist, typ 3 miljarder människor har bara en dollar att trolla med varje dag, tänk hur länge dom måste spara, speciellt nu när dollarn inte är värd mer än 6 kr.

ochdu..ajajaj vad första repan i golvet kommer att svida. Det var inte jag...