lördag 29 mars 2008

Flyttdag 1

Flytten har gått över förväntan med inte bara en utan två fikor. Jag kommer definitivt bli klar imorgon, trots att jag oroat mig för den där satans sommartiden som gör att jag bara har 47 timmar på mig istället för 48.

Nu belönar jag mig med lite bloggande och en kall öl medan jag piffar mig inför Cockailen hos Ola ikväll. Ska få leva ett normal liv för en kväll och träffa älskade Jonna som jag inte sett på säkert 2 år (känns det som iaf).

Korre-Ola


Trevlig lördagskväll, alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej söta du! Nu har jag äntligen besökt din blogg. Så fin så ;)
Tack för en mysig hel-helg (säger man så?) för det blev det verkligen!
Hoppas du kommer iordning snart i din lilla lya, så söt så, så får vi ha tekvällar.

Puss & kram

linafina sa...

Heej sötunge. Tack tack för att jag fick gå till underbara Schlagerbaren, sjukt svängig musik :-) Hhahaah. Neeedå, tack för att jag fick träffa dig finally. Och jag längtar t lgh blir klar - då kan jag sova där när jag festar loss i Malmö :-D Och du kommer va i Luund ofta. Huur vet jag det...? Ja deet du. Puss!!