måndag 17 mars 2008

Projekt

Trots vädret har det varit en bra dag idag. Har tagit tag i en massa grejer på jobbet som jag borde gjort för läääänge sedan och efter det målade jag listerna i lägenheten (väldigt slarvigt visserligen, men trots det är lägenheten nu redo för golvsliparen som kommer imorgon).

Nu har jag precis sett klart Melodifestivalen. Måste slå ett slag för svt.se som visar alla program en månad efter de sänts. Till exempel var det underbart att kunna se alla fyra avsnitten av Kungamordet precis när jag själv ville... online-tv är the shit och jag tror inte att det kommer dröja allt för länge innan alla kanaler inser det.

Melodifestivalen tillsammans med kommentaren från min flitiga träningspartner Katarina blev startskottet för mitt nästa projekt; Charlotte-kropp! Då menar jag Charlotte Perellis vältränade och supersnygga kropp, min egen kropp borde knappt få kallas charlotte-kropp så som läget är nu. Tänkte att när jag ändå ägnat all tid i mars åt lägenheten kommer jag kunna fortsätta i samma tempo i april, bara spendera all tid jag tidigare lagt på lägenheten på gymet istället.

Ja, storslagna planer, men ni vet vad man säger; siktar man mot stjärnorna så hamnar man bland trädtopparna. Jag kanske kan få Amy Diamonds kropp åtminstone...

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

en sak tre grajjor.
1: din kropp...många dödar för den.
2: TV-licens...den ska betalas!
3: Amy Dajmånd, hon har ju korta armar.