torsdag 6 mars 2008

Koppla bort

Idag är första dagen sen jag fick lägenheten som jag inte kommit hem med murbruk i hela håret. (By the way så är mitt hår i desperat behov av Chic-Tans magic touch, men ingen idé att bry sig innan lägenheten är klar. Träning och utseende ligger på is under mars månad.)

Däremot så ska jag koppla bort lägenheten i helgen för då åker jag och Anna till Göteborg, tjohooo! Ser fram emot vår lilla tur av många anledningar, bl a;

  • Roadtrip - älskar att åka på små korta utflykter, särskilt med Anna! Biltid är kvalitetstid.

  • Shoppinglördag - en "hel dag" (beroende på när vi kommer fram) med bara shopping, fika och mys på stan.

  • Johans spex - ska bli kul, Johan har utlovat bra spex, Anna har utlovat bra sex...

  • Spex-festen - det var ett tag sen jag var på sittning nu och att få prova på Handelshögskolans festande ska bli kul.

  • Hotellfrukost- behöver inte förklaras närmare



2 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
gbg here we come! Sedan tycker jag att du i detalj och med bilder ska redovisa dina inköp :) Det gillar folk som läser bloggar.

Anonym sa...

jasså, är tjugosexmiljoner centimeter en "små korta utflykter". För mig är det en...typ Bokskogen.