torsdag 27 mars 2008

Försummad blogg

Jag har inte haft en enda sekund över att kunna blogga den senaste veckan, men idag har jag paus från lägenhetsfixandet och laddar inför helgens flytt.

Vad jag åstadkommit:

  • målade väggar
  • målade lister
  • målat badrum
  • slipat golv
  • nån slags tvåkomponentsfärg som etsat sig fast på mina naglar och gör att det ser ut som jag försökt starta en ny trend med tipp-ex-nagellack
  • nåt slags eksem på händerna som en effekt av för mycket ammoniak och andra frätande vätskor som jag varit i kontakt med. Lärdom: skyddshandskar är INTE bara för pussies!
  • näsblod (?)
  • extrem trötthet, irritation och uppgivenhet

Vad jag försummat (förutom bloggen):

  • vänner som behöver mitt stöd
  • allt annat umgänge
  • tid hos optiker
  • träning
  • förberedelserna inför nästa veckas internutbildning



Jag blir iaf glad när jag tänker på att jag snart kan börja köpa fin-fina saker till mitt nya hem, som BodaNovas nya serie Blossom. Jag vill ha karaffen, skålen och glasen i rosa :)

Inga kommentarer: