söndag 2 mars 2008

Tusen saker

Har hur mycket som helst att skriva om, men jag hinner inte och jag tror inte att någon är intresserad av att läsa ett en meter långt inlägg heller. Så jag ska försöka att lite snabbt redogöra för helgen.

Lägenheten - Det är verkligen ett renoveringsobjekt och jag har känt mig minst sagt överväldigad av allt. Men den kommer bli fin när den är klar och jag lovar att lägga upp före- och efter bilder här.

Fredag och lördag kväll - Jättemysig middag hos Jonna, men jag kände mig trött och åkte hem ganska tidigt. Tänkte inte gå ut igår heller, men Anna, Emma och Lina fick mig på riktigt party-humör. Gårdagskvällen kommer jag blogga mer om.

Melodifestivalen - Efter att ha hört alla bidrag tycker jag nog att Charlotte Perelli är en given vinnare. Men man vet aldrig, risken finns att Christer Sjögren vinner allt. Jag ÄLSKADE Sibels låt igår, jag tycker att hon har en helt underbar låt och väntar ivrigt på hennes album. Linda Bengtzing var katastrof enligt mig. Låten var en Mika-rip off, Linda hade fulare kläder än någonsin, wannabe-Victoria-Beckham-frisyr och man kan inte låta bli att tro att det är Magnus Hedman hon tänker på när hon sjuger. Calaisa var sååå mycket mer värda hennes finalplats.

Inga kommentarer: