fredag 14 mars 2008

Funderande

För tillfället går jag runt och grubblar...

Jag grubblar över en massa saker, saker som är för privata för bloggen, men det här inlägget handlar inte om de sakerna utan om själva grubblandet.

Jag är inte van vid att fundera länge på saker och ting, brukar kunna bestämma mig, genomföra och sedan gå vidare och lämna gammalt bakom mig. Visserligen är det väl inte så konstigt att jag har en hel del att tänka på, jag har "precis" slutat plugga och börjat jobba, brutit upp från den jag trodde jag skulle spendera resten av livet med och köpt en lägenhet vilket binder mig till malmö iaf för ett tag framöver. Ja, det senaste året har verkligen varit turbulent för mig och jag har långt ifrån landat. Men vad tröttsamt allt mitt funderande är och vad dålig fokus jag har på allt som inte rör mig själv. Förlåt mina vänner, men jag beräknar ytliga Charlotte att vara tillbaka till sommaren.

Inga kommentarer: