onsdag 20 februari 2008

Anna

Det här är första kvällen den här veckan som jag känner mig någorlunda pigg och vill hitta på nåt... men det är det ingen annan som vill!

Anna är i Österrike och jag inser att jag blivit ganska beroende av henne nu, saknar henne hur mycket som helst och det är tusen småsaker som jag vill berätta och älta med henne, men det går inte nu (förhoppningsvis har hon bättre saker för sig). Jag hoppas att du passar på att njuta av ledigheten och den nyvunna friheten (Måns Zelmerlöf kan du få, men Björn Gustafsson är fortfarande min, Anna).
Och om jag inte säger det tillräckligt ofta så är jag så tacksam över att ha dig att luta mig mot (för det vet jag att jag alltid kan, även om jag inte alltid borde). Jag älskar dig!

Och nu, kära bloggläsare, tänkte jag visa lite bilder från när jag var med familjen R i Österrike 2006. Få personen har fått se de här bilderna (för jag är ful, blek och rödhårig) men det var ett tag sen och jag kanske kan skratta åt det nu... självdistans kallas det visst..?









För din skull, Jonna - "Och duuu, vad hetor duu?"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var det därför jag hade 100 missade samtal? Eller du kanske passade på att lämna tillbaka några lånade filmer?

linafina sa...

Jaaa va likt åh pussunge. Du ser preciiis ut som you-know-who som sa you-know-what :-D Pusss

Anonym sa...

oooo så snygg jag är - rund och gul! Och du - så sexig mit pommes!jag saknar dig massor och kommer luta mig lika mycket på dig som du på mig nu när jag kommer hem... pusssss