söndag 10 februari 2008

Helgens bravader

Jag avslutade en hård arbetsvecka med att möta upp Anna, Jan Banan och hans kompisar på Buddha Lounge för lite aw. Två öl var ungefär det jag orkade med i fredags, somnade kl 23, var helt slut.

Lördagen var underbar, jag vaknade utvilad och cyklade iväg till gymmet. Det var nästan helt tomt och solen strålade in genom fönsterna, lovely! På kvällen hade jag och johanna middag för "gamla korren" och sen gick vi till Retro. En galen kväll med en hel del bus... Det roligaste var nog ändå cat-fighten som utspelade sig i kön till garderoben, fattade inte varför dom bråkade men underhållande var det!




Idag mådde jag inte så bra när jag vaknade, men efter en promenad i solen och thaimat med Johan så känner jag mig redo för tv-söndag och en ny hård arbetsvecka.




Ps. Christer Sjögren vidare i melodifestivalen - WTF???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vilken donna på sista bilden.

Anonym sa...

Guud, vad den där Johan är snygg, är han singel? Kan man få hans telefonnummer?

Anonym sa...

Det är nu man ska börja undvika dej - när man kommer få kort på sig själv på denna sidan varje gång man ser dej :-D Hahaha

Anonym sa...

&bar och Retrokillar men kolla in denna "bloggen" gumman du som gillar samhällskritiska analyser. Vet inte om det är en kille som skriver egentligen, men rolig läsning är det emellanåt....

;)

http://www.denperfektapartnern.blogspot.com/