torsdag 21 februari 2008

Vägen till framgång

Har fått min första "hat-kommentar". Jaaa!

Vet inte riktigt om det kvalificeras som "hat", men jag tycker nog det. Man vet att man är på väg till bloggframgång när man har folk som stör sig så pass mycket att de orkar skriva en kommentar om det.

Förlåt "anonym" men jag måste skryta genom att visa upp din kommentar:

"Varför måste du skriva och visa att du köpt en BH?? Jag vill inte veta. Inte läsa denna bogg heller, för den delen. Vafan, jävla BH. Jag fattar ej!!"

Sa till Anna för ett tag sen att jag ville ha hat-kommentarer och då tyckte hon att jag skulle skriva nåt dumt, men jag svarade att jag ville bli hatad för den jag är. Och nu är jag det :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som trodde att hat-kommentar var när en som samma person kommenterar 3 ggr inom 10 min, alltså som ett "hat trick".

Anonym sa...

åååå jag vill också bli hatad för den jag äär! Det blev jag visserligen av björn runströms äckelflickvän Tess - hårfetischist? japp and proud of it!

Marie sa...

haha, så sjukt.. det är väl ingen som tvingar honom att läsa din blogg??? :) Men det är ju bra att du fick som du ville i alla fall!

Anonym sa...

Förra veckan köpte jag världens bästa bh på twilfit. Lite tajt precis i ryggen, men det blir nog bättre när resåren töjt ut sig lite. Utmärkt passform, snövit, justerbara OCH avtagbara axelband, vilket ju verkligen underlättar i bh världen. En ytterst sällsamt fin känsla på min nya bh, den är smäcker, ljuv och ljus, en bh med högsta kvalité. Min bh är av trekantsmodell, bhn är fin och tjusig, bhn var på rea, den kostade 129, 50 kr. bhn är bäst, bhn är min häst, bhn är det fabulösaste någonsin. Min bh min bh min bh. EAT THAT SUCKER SOM KLAGAR PÅ CHARLOTTES BLOGG!!!!!!!!!

Anonym sa...

Hahaha, Lina! DU är bäst!!!