söndag 17 februari 2008

Dubbla

Det blev middag och melodifestival hos Robert igår. Jag gillade Idola, Sanna och Carola/Andreas riktigt mycket. Dessutom var ju dom andra bidragen bättre än i princip alla bidrag från förra veckan. Hur kan det bli så ojämt? Hade velat se Carola/Andreas och Idola vidare från andra chansen, men ska de möta Sibel och Calaisa eller nån annan från deltävling 4 så vet jag inte riktigt vem jag vill ska vinna. Deltävling 3 verkar inte vara så mycket att hänga i granen, SVT kunde ha skippat ettan och trean och bara visat tvåan och fyran enligt mig. Men det är väl det public service innebär? Kvalitet och skit hand i hand...

Är glad att Sanna gick till final, ingen eurovision-vinnarlåt direkt, men jag gillar den.



Och hur söt är inte Björn Gustavsson??? Måste börja kolla på Parlamentet...

Inga kommentarer: