söndag 17 februari 2008

Björn Gustafsson

Efter att ha spenderat större delen av eftermiddagen med att kolla youtube-klipp på Björn Gustafsson är jag nu beredd att se deltävlig 3 nästa vecka fast det inte är några bra artister med. Han är ju hur rolig som helst. Robins-Robin är riktigt rolig, visst... men herregud vad rolig Björn är. I LOVE!!!

Och sen skadar det inte att han är vad jag och Anna kallar ögongodis (deluxe, skulle jag vilja tillägga). Men efter en snabb titt på gästboksinläggen på hans hemsida insåg jag att jag verkligen inte var den enda som tyckte det. Skrämmande inlägg; skärpning tjejer, sådär skulle aldrig killar bete sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi ska dubbla, vi ska dubbla....

Anonym sa...

jag är ledsen gumman, men robins-robin är din, och nu när jag är singel är Björn MIN. Och Måns också förstås, för där har jag ju redan halva inne.

Anonym sa...

vi dubblar :)