fredag 1 februari 2008

Shopping-fredag

Ingen a w idag efter jobbet, fick nog förra fredagen, men visst är det gott med en kall öl efter en hård arbetsvecka.

Idag blev det istället en runda på stan när jag hade slutat. Försökte att inte kolla inredningsprylar och bara kläder, men på Indiska hittade jag jättefina kuddar och ett överkast. Men jag ska inte köpa sånt än, ajabaja!!!

Hittade istället lite saker på H&M, bland annat en t-shirt från deras "fashion against aids"-kampanj. Bra, inte bara för att 25% går till HIV-förebyggande projekt, utan för att jag älskar t-shirts. När man tröttnat på dom kan man bara degradera dom till träningskläder...perfekt! Valde den här t-shirten, designad av Nina Persson/The Cardigans.

Förutom tröjan köpte jag en mogen kjol att ha på jobbet och ett underklädes-set från H&M's überbra "our perfect".

Kanske inte världens sexigaste, but who cares? Ni som inte testat dom här underkläderna har verkligen gått miste om något. (Inte ni killar, dock. Det är ju bara freaky om ni hade testat dom...)

Nu lyssnar jag på Din Gata (100,6) och gör mig redo att åka hem till Johan som ska bjuda på hjort... mums!

Ps. Ikväll är Filippa Bark med i "Hjälp!" som har nypremiär på TV4.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför måste du skriva och visa att du köpt en BH?? Jag vill inte veta. Inte läsa denna bogg heller, för den delen. Vafan, jävla BH. Jag fattar ej!!