lördag 26 januari 2008

Bakis-blogg

Är så trött idag, orkar inte göra nånting. Gårdagen blev hård, det började med after work i Limhamn redan kl 15 och när jag kom hem vid 17.30 hällde Johanna upp ny öl och laddade vattenpipan. Egentligen skulle jag ut i Malmö, men blev lite Lund-sentimental och det slutade med att jag hamnade på t-bar. Det var en typiskt t-bar kväll (=massa asfulla människor som trängs mot ett gemensamt mål, nämligen baren). Det är kul om man själv är så full så man inte bryr sig och det var jag igår. Så det blev en rolig kväll, men måste säga att Jeriko förra veckan var bättre. Sov hos Axel och jag sover aldrig bra när jag sover borta så nu har jag fortsatt mitt sovande hemma hela eftermiddagen.

Ikväll ska jag och Johanna ha fest så det är dags att ta mig upp ur sängen, hoppa in i duschen och förhoppningsvis få lite nya krafter. Usch, vad ska jag ha på mig ikväll? Kan man ha mysbyxor på sin egen fest? Jag är ju hemma, liksom...

Inga kommentarer: