söndag 27 januari 2008

Möbler och inredning

Hemma igen efter shoppingturen som gick ungefär såhär;

Stopp nr 1: Ilva. Spanade och kom på att det är bästa stället att köpa en snygg golvlampa. Väntar med det tills jag köpt de "stora" möblerna. Fikade på Espresso House där, gott.

Stopp nr 2: Rusta. Hittade ingenting men en tant frågade mig om jag jobbade där. Jag var inte nöjd!

Stopp nr 3: Ikea. Fick inspriation och har bestämt mig för en garderob och en bokhylla. Köpte tre kuddar för jag ville köpa nånting. Sen åt jag två korvar och åkte hem. Är nöjd med dagen, men inser hur mycket jag vill ha lägenheten redan nu. Jag vill kunna möblera, mäta avstånd och shoppa saker. En månad till sen, kan jag börja fixa. Can't wait!!!

Snart kommer en update från festen igår, måste bara smälta Rusta-besöket lite till :(

Inga kommentarer: