söndag 20 januari 2008

Fadder eller fadderbarn?

Igår fick jag det stora ansvaret att se efter Hanna när storasyter Emma gick hem. Då var jag ju tvungen att visa hur rolig jag är att festa med, så när Carib stängde blev det grogg-buffé hos Patrik och Camilla och fadderbarnet Hanna följde med...eller rättare sagt gick hon dit själv utan mig, men jag hittade henne på vägen. Väl hemma hos familjen Andersson/Johansson såg jag till att inte Johan blandade för starka groggar åt fadderbarnet (min största och enda bedrift som fadder, vet inte ens om jag klarade den). Sen lurade Hanna mig att snusa, vilket resulterade i ett enormt illamående. Sen gick jag hem...innan Hanna!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

...och då fick jag ta över fadderskapet,jag hade blandat för starka groggar till mig själv (och Lotten, inte Hanna), så jag var tvungen att gå hem och sova. Slutligt ansvar för Hanna hade Skandahlgren. Är det detta som är faddergala?

Din vita sjal var förrästen under mig i fåtöljen och finns alltså hos p o c