måndag 21 januari 2008

Irritation

Av nån oförklarlig anledning känner jag mig irriterad och trött på allt och alla idag. Ska försöka komma på varför så att det inte är så oförklarligt längre.

Irritationsmoment måndag 21/1:

Idiotkunder
Idiotkollegor (inte Philip)
Vidriga Tito Beltrans friande i väntan på dom, han borde sitta häktad! Jag förstår verkligen inte hur man som hustru kan stötta sin make i ett sånt läge. Han fru irriterar mig nästan mer. Men det är ju faktiskt han som är våldtäktsman, inte hon. Så jag ska försöka att inte vara irriterad på stackars Jenny, det är ju synd om henne...patetiskt!
Störiga sotare som ska ha mina nycklar imorgon, JAG har inte beställt sotning så JAG borde inte behöva anpassa mig!

Sen finns det annat som inte hade varit jobbigt om jag inte redan varit irriterad, men som nu gör mig ännu mer irriterad, men det orkar jag inte nämna. Ska sätta på musik som gör mig glad, dricka en kopp te och ta ett bad.



Escape gör mig glad (men jag stör mig på Anna Kournikova, of course)

Inga kommentarer: