söndag 13 januari 2008

Done

Nu är jag nytränad och nyduschad och så laddad för att fortsätta på denna nya hälsosamma bana. Jag ska tvätta ett berg av tvätt och storhandla. Ska tömma kylen, det finns saker i den som jag inte längre känner igen. Jag ska försöka planera mina måltider bättre från och med nu, minst ett ordentligt mål mat varje dag... inte slarva mer med det!!!

Tillbaka till träningen... Vi kom dit och där satt ingen i kassan så vi väntade några minuter sen smet vi in. Insåg att vi var lite vilsna och behövde en instruktör. Så vi cyklade en kvart och sen gick vi ut till kassan igen som nu var bemannad. Det visade sig att vi inte var de enda som hade som nyårslöfte att börja träna, så vi fick inte tid för instruktion förrän nästa lördag klockan ett. Vi konstaterade glatt (kanske lite för glatt) att vi nog kunde leva med det, sen gick vi på varsitt band i 20 minuter och cyklade sedan hem, trötta och nöjda.

Inga kommentarer: