onsdag 16 januari 2008

Matlagning

Idag har jag handlat mat, alltså varit inne i en matvaruaffär för att köpa annat än godis, på första gången sen C flyttade. Jag fattar inte riktigt hur jag har klarat mig. Visst har jag köpt mjölk och två gånger har jag varit och handlat med kompisar för att laga mat tillsammans.. men resten då? Vad f-n har jag ätit de senaste veckorna?

Anyways... Anledningen till min mat-shopping är att Axel (ännu en av mina svikar-vänner som flyttar till Sthlm i vår) kommer på middag ikväll. Så nu tänkte jag laga världens godaste mat så att han aldrig vill lämna skåne, fast det är nog mer sannolikt att jag skrämmer bort honom för all framtid, haha...

Nu kommer bloggens första bild på mig, anledningen är att jag formaterade datorn så de flesta bilderna är på cd-skivor nu och jag är lat.. Av nån anledning hade jag kvar bilder från GA-helgen 2005, så here goes:



Gustaf, nu får du skvallra för Axel att han är med på bild här! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev det tacotime? hahahhaha...