onsdag 23 januari 2008

Heath

Heath Ledgers död har väl ingen missat. Jag blir lika illa berörd så fort jag läser att någon kändis har dött. DÅ först börjar jag tänka på deras familjer och att de faktiskt är vanliga människor. Kanske borde jag tänka mer på det när jag gottar mig i skvaller om deras otroheter, ätstörningar och knarkproblem? Men då är det inte synd om dom, dom har valt det liv de väljer och med kändisskap kommer skvallertidningar och paparazzis. Lever de "normala liv" är de inte intressanta och slipper i alla fall det värsta. Jämför Britney med Johnny Depp, som är en större kändis. Hur ofta figurerar han i skvallertidningar?

Avslutar det här inlägget med en av mina absoluta favoritfilmscener. Enligt mig är detta något av det mest romantiska jag kan tänka mig (men har dock aldrig hört att det hänt någon i verkligheten, kanske för att alla utom jag tycker det är lite väl cheesy).

1 kommentar:

Anonym sa...

jag håller med dig, grymt romantiskt.. men det händer tyvärr bara på film :(