tisdag 8 januari 2008

Sängen

Nu känns sängen plötsligt väldigt tom efter att vi precis varit fem flickor och en liten vovve sittandes/liggandes i den. Väldigt mysig kväll och en bra dag över huvudtaget får jag nog säga. Jag har äntligen fått min dator fixad, fick nåt vidrigt virus som drev mig till att formatera den förra veckan. Sen insåg jag att jag inte hade rätt program för att installera nytt, men som tur är har jag rätt kompisar istället. Underbara Katarina (min framtida träningspartner) är inte bara mamma, hon är systemvetare också. Så jag lämnade min dator i hennes trygga händer i lördags och idag fick jag tillbaka den, alldeles virusfri och XP:ig. Dessutom passade jag på att mysa lite med bebben när jag hämtade datorn. Jag tycker inte särskilt bra om barn så det är verkligen inte varje dag jag blir glad av att träffa barn men Maja är bara sååå söt.

Nu har jag alltså en del att fixa med datorn, det är inget litet projekt att formatera må jag säga, men jag är glad att jag fått tillbaka laptopen så att jag kan blogga från sängen.

Godnatt

5 kommentarer:

Anonym sa...

tomaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Anonym sa...

Jobbigt när datan, ja datan, får vinterkräksjuka. Data...data...datatorg

Anonym sa...

hahahahhahahha

Anonym sa...

Charlotte, tyckte alltid att du var söt på Borgar. Vill du äta lunch någon dag?

Anonym sa...

hahaha