söndag 13 januari 2008

Ny "sambo" och träning

Igår flyttade Johanna in alla sina saker här och vi höll på att möblera och fixa i flera timmar. Måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet, vardagsrummet blev hur mysigt som helst. Att vi sen ska flytta igenom om tre månader bestämde vi oss för att inte tänka på... Efter att ha möblerat och packat upp till kl 22 bestämde vi oss för att vi ville ut i Johannas nya hemstad, så vi begav oss till Johan (som fyller 26 år idag, stort grattis) och sen vidare till Retro. Jag insåg att jag gillar att gå ut i Malmö och ska göra det mycket oftare hädanefter, no more t-bar!!!
Nu är Johanna tillbaka i Lund och tentapluggar sista veckan innan hon flyttar in här på riktigt nästa helg.

Idag är det bestämt att jag och Katarina ska börja träna. Det började bra med ett telefonsamtal som lät ungefär så här;
Jag: ska vi träna idag?
Katarina: vad tycker du?
Jag: ja, vi bestämde ju det, så då borde vi väl göra det?
Katarina: ok, hade du sagt nej hade jag inte haft nåt emot det.
Jag: men vi går mest dit idag för att titta tycker jag.
Katarina: ok, jag kollar öppettiderna, vi hörs om en timme.

Det här får bli en mjukstart, jag vet inte ens vad man har på sig på ett gym. Men om Jessica Simpson kan se ut så här, så ska väl jag nog kunna leta fram nån gammal t-shirt och känna mig helt okej klädd.


Återkommer med mer träningsinfo under dagen.

Inga kommentarer: