torsdag 10 januari 2008

Big no no


Att blogga från jobbet är förmodligen inte tillåtet och eftersom vårt varje internetsteg loggas och övervakas så drar jag mig för att surfa in på nån annan sida än di.se (och hur kul är den webbsidan egentligen?). Oftast finns det ändå ingen tid att roa sig på internet, men idag jobbar jag och min kära kollega till 19 och Pontus sitter just nu med en kund. So what's a girl supposed to do? Vi brukar annars ha ganska kul på torsdagkvällarna när de andra gått hem, mycket youtubande och tv:n som annars visar aktiekurser visar istället Glamour :) Kvällens avsnitt: Ska Brooke gå tillbaka till Forrester Creations?? Vilken nagelbitare... Jag brukar skämta om att jag gillar Glamour men om sanningen ska fram så lyckas jag alltid fastna om jag väl kollar på det. Det ÄR bra. Min favorit i kampen om Ridge's hjärta är och har alltid varit Brooke, vilket visat sig vara ett bra val eftersom Taylor numera ser ut som en vandrande reklampelare för plastikkirurgi medans Brooke åldrats med värdighet och är grymt snygg fortfarande(...något som vår kära drottning kanske också skulle ha tänkt på...)

Nu är Pontus kunder på väg ut så nu är det dags för torsdagkvällens favoritmoment: snacka skit om dom andra kollegorna...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag älskar också Gleejmor... Alla borde ha lite mer gleejjmor i sina liv. Precis som att alla som kör upp borde få klara det (citat: Juan-Chrill).