lördag 19 januari 2008

Lördag

Gårdagen blev väldigt lyckad! Jättemysigt hos Lina och sen blev det en sväng till Jeriko. Har inte varit där på två år och det hade blivit ganska annorlunda på ett bra sätt. Det beror säkert på vilken klubb det är där men fredagens människor var bra! I liked...

På väg till Lina stötte jag på en gammal kompis som jag inte träffat på fyra år. Egentligen är vi inte ens kompisar, jag och Anna träffades på en semesterresa och sen har vi bara träffats några enstaka gånger. Men hon är en sån människa som man tycker jättemycket om redan från början och vill lära känna bättre. Jag visste inte ens att hon bodde i Malmö men det visade sig att vi bor jättenära varandra, måste träffa henne för en fika snart!

För tillfället gör små saker (som att träffa Anna) mig så glad och jag kände att hela gårdagen var lyckad.

Agendan för dagen: 13.00 Träna (jag, Katarina och skrämmande instruktör). 15.00 Fika med Emma, Pontaren, Anna och Lina. Ikväll är det tydligen Carib som gäller, Rasmus ska dj:a och jag behöver tigga målartips till nya lägenheten av honom så jag förenar nog nytta med nöje ikväll och drar dit...



...har inte sett Robins än, men återkommer med åsikter...

Inga kommentarer: