fredag 18 januari 2008

Hemma eller borta?

Sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll. Egentligen känner jag mig febrig och har haft ont i lungorna hela dagen (hur man nu kan ha det?) så jag borde vara hemma och vila. Dessutom är det träningsdags imorgon och då ska man nog inte vara bakis. Å andra sidan ska alla ut ikväll verkar det som. På olika håll dessutom, men Lund blir det inte i alla fall, sorry Gustaf, borde ha RSVPat "not attending" istället för "maybe attending".

Men hur lockande det än låter med Let's Dance och Robins (nypremiär!!) så måste jag snart inse att den här bloggen inte kommer vara så intressant om inte jag går ut och festar lite då och då. Skulle behöva en riktig dunderfylla, sist jag hade det vara på en 25-årsfest i somras... Men det blir det inte ikväll, dock lutar det åt att jag åker hem till Lina-fina och "förmyser", inte "förfestar" för hos Lina myser man...

Och Robins med varken Filippa Bark eller Zlatan-imitationer, kan det vara nåt??? Hm, tror det blir bra ändå, men jag kan ju se det online när jag kommit hem istället...


Info: Robins spelas in i Malmö, biljetterna för att sitta i publiken kostar bara 50 kr, det kanske kan vara nåt framtida fredagsnöje.. eller just det, dunderfylla var det ju!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du fick ju lite zlatan ibörjan iaf. Vad jag minns iaf. såg programmet när jag kom hem med min dunderfylla. Ikväll serveras dunderfyllan på Carib, Ralle vänder plattor, till sin hjälp har han cc, den manliga versionen.