måndag 7 januari 2008

Skvaller

Jag ÄLSKAR skvaller och som tur är gör de flesta av mina kompisar också det. Jag älskar den där korta stunden precis efter att Anna sagt "vet du..." tills jag får höra den senaste nyheten om någon. Hela jag fylls av förväntan och nyfikenhet och även om jag skulle dö om jag inte fick höra historien så skulle jag vilja spara den där känslan, ett slags både ha och äta kakan-dilemma. I brist på att det händer väldigt mycket på skvallerfronten i min närmsta bekanskapskrets håller jag tillgodo med kändisskvaller vilket duger mer än väl. Perezhilton.com är min favoritblogg och ni som inte hittat dit än... ja, ni har massa Britney-skvaller att läsa där. Idag bloggade Perez om Sverige, eller för att vara mer exakt svenska I'm from Barcelona som gjort en låt om Britney. Han länkade t o m till deras myspace-sida. Sverige dyker upp i hans blogg lite då och då och jag blir så så stolt. Tänk att vårt lilla land är så skvallervänligt :)

www.perezhilton.com

Enjoy!

Inga kommentarer: