onsdag 9 januari 2008

Rån

Idag var några kollegor utsatta för rån. Man tror inte sånt händer på 2000-talet, det känns liksom så 1900-tal (norrmalmstorg yada yada). Och om det händer nuförtiden så är det ju oftast värdetransporter eller nån sunkig bank på Hisingen i Göteborg man hör om. Hur som helst så tog det ett tag för mig att känna mig trygg på kontoret efter att vi fick reda på det här och jag kom på ännu ett separations-element; C står uppskriven som nära anhörig om JAG skulle få en pistol riktad mot tinningen. Måste ändra detta, mamma får stå kvar, men jag väntar mig inte särskilt mycket stöd av henne i en krissituation, hon är som Nasse i Nalle Puh. Ny nära anhörig blir....(trumvirvel)... Anna, lova att svara om jag är skjuten, gumman!

Idag har det egentligen hänt en väldigt viktig sak för mig, men det är bara 99% säkert, ni får veta mer på fredag...

Grammisgalan ikväll, är det nåt att se?

Inga kommentarer: